jag är sjukt trött!

Blogg.se krånglar typ jämt, inge kul, just nu kan jag tillexempel inte ladda upp en bild eller nått :| Iaf, skolan idag, jag har vart typ helt lost och bara irrat runt känns det som :/ Är så himla trött har inte kunnat sova nu på 3nätter och jag kmr förmodligen inte kunna sova inatt heller.. Struntsamma, i skolan idag så började vi med gympa, I hate it! Sen var det spanska, det gick väl bra sen lunch, skit äcklig mat så jag satt själv vid ett bord eftersom min kompis hanna(www.hannadimberg.blogg.se) är sjuk :/ stackarn! Sen efter lunchen var det No och efter det engelska sen tillslut franska, vi kollar på en film på franskan just nu, verker lite konstig, dosskören heter den iaf :) Men nu ska jag plugga på No till provet på torsdag och fixa so uppgiften så att den blir helt klar :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0