målat naglarna!

Har precis målat naglarna, hehe.. Rosa som ni kanske ser på bilden :P Just nu sitter jag och chattar med bästisen i Skellefteå och lyssnar på musik och sjunger :D Men snart ska jag gå och sjunga lite lips på min lillebrors xbox, Det tar typ 5minuter för mig att få igång allt är så jävla dåligt på sånt, speciellt nu när jag inte startat skiten på ett tag, då glömmer jag bort och då blir det jue extra svårt, haha. Teknisk kan man jue inte säga att jag är precis, haha :') Men ska gå och försöka få igång spelet nu:P Go kväll på er, haha gud vad gammeldags det låter :D Aja.. :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Tonytomine

Good web with cool info. Thanks.

2011-11-23 @ 19:47:29
URL: http://tonytomine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0