Massor att göra ikväll!

Nu har jag nyss vart på affären med mamma, vi hanlda lite och nu ska hon börja laga mat:) Lasagne(stavning?) blir det ;) Älskar det! Men nu har jag inte tid att skriva mera för jag måste:

  • Packa ner en film till selma och gympakläder i väskan tills imorgon
  • Fixa lite bilder från första världskriget, ska ha grupparbete i SO
  • Plugga på so:n tills imorrn, har ett typ prov/läxförhör är inte säker på vad det är:P
  • Måla naglarna
  • Läsa lite i min bok som är 736 sidor lång, hehe :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Att du orkar allting!! :P jag e helt slut efter en vanlig skoldag, haha, fast de e mest tåget som gör en trött å irriterad. men iaf! =) Men du.. Tänk på att ha vilodagar oxå annars kommer du aldrig att orka!! =) Kram <3

2010-02-02 @ 19:53:42
Postat av: Nathalie

Jag har inte tid med vilodagar, inte just nu iaf :D Förstår dig, sitta och åka tåg varje dag, gud så segt asså :P PUSS<3

2010-02-03 @ 19:47:00
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0