orkar inte fixa bild idag :D

Idag hade vi No-prov, även fast man fick ha böcker och anteckningar med sig så tyckte iaf jag, att provet var skit svårt! Asså jag förstod inte äns frågorna på vissa? Vi slutade iaf tidigare idag, kvart i 3 istället för tjugo över:) Inga läxor har vi heller! Så himla skönt :D

Nu är det bara en dag kvar i skolan också sen är det sportlov ;) Jag längtar, lovet är så välbehövligt för mig just nu, sen veckan efter sportlovet på fredagen så åker jag jue till tällberg på spa med min familj ;) Längtar dit också :P

Men nu tror jag att jag ska starta en film och lägga mig under täcket och mysa lite för jag fryser som fan :D  Bloggar mera senare ikväll ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0