Sakerna ^^




Sådär :) Skärpet på bilden köpte jag inte idag, det ha jag sen förut, ville bara visa hur jag tänker se ut när jag har skjortan :) Parfymen luktar skit gott, ni ser ju på bilden vad den heter :) Tur att jag fick en parfym, jag som gnällde på pappa att få pengar till en ny, vill inte betala det själv för då räcker jue inte barnbidraget till nått annat typ. Asså att leva på 1000kr i månaden är inte kul, pengarna räcker inte till mkt om man säger så! Men man ska väl inte gnälla, ska jue vara glad att jag får barnbidraget, vissa får jue inte det :/ Men nu ska jag gå upp och mysa framför teven ;D  Om ett tag börjar jue melodifestivalen ^^

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0