Spahelg snart igen! ;)

Nu har jag kollat på let's dance och på solsidan, asså det är en konstig serie det där, fattar inte riktigt, men jag är väl bara seg som vanligt, hehe.. Nu har jag nyss legat och kollat på utlandsresor och guuud vad jag vill utomlands just nuu! Det är väl tänkt att min familj ska utomlands i sommar igen som vi gjort dom senaste 2 sommrarna nu men min pappa är jue segast på att bestämma sig vart vi ska åka och vilket hotell man ska bo på åsså vidare.. Men nu är det iaf inte långt kvar tills jag och familjen ska på spa helg igen, vi brukar åka 2gånger om året till samma ställe. Dalecarlia heter hotellet och det ligger i Tällberg i Dalarna. Det är verkligen ett jätte fint hotell och jag älskar att vara där för man kan slappna av så himla bra och utsikten är verkligen jätte vacker! Här är iaf deras hemsida, http://www.dalecarlia.se/   ;)  Men nu är jag skit trött och efter jag sett vem som åker ut i let's dance så blir det att släcka lampan i rummet och sova för jag ligger jue redan i sängen, hehe :D

Go natt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0