usch vilken natt!

Good morning :) blir att göra So-läxan idag, jag gjorde ju svenskan och engelskan igår så:) Men först blir det en dusch så jag kanske lyckas vakna ordentligt! Min natt har vart hemsk, först kunde jag inte sova så jag låg typ till 3 och bara stirrade, sen vakna jag 5 av en annan orsak som jag inte tänker skriva upp här, livrädd blev jag iaf så det sluta med att jag inte äns vågade vara kvar nere i mitt rum i källaren så jag låg i soffan i vardagsrummet :P Jag är fjantig jag vet.. Just nu känner jag mig så himla shopping sugen! Pengarna kmr imorgon men dom skulle jag behöva spara tills spa helgen.. Vi får väl se hur det går med det? haha :D  Nejj, nu känns det som att jag sitter och bloggar länge bara för att slippa so:n haha! Skärpning på mig nu :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0