vanlig skoldag :)

Jag är verkligen såå trött! Fyfan, kom knappt upp ur sängen imorse sen låg jag typ och sov på Hannas hallgolv innan vi gick till skolan, hehe.. Skolan idag då, vi började med No, lika segt som vanligt men ska plugga det snart för det är prov på torsdag nästa vecka, efter det spanska också segt, sen svenska(vi slutade tidigare :D ), Matte och jag fattar verkligen nada (Y) Sen efterlängtad lunch, var så himla hungrig :P Sen so, jag Hanna Selma och Sarah redovisade och vi fick iaf vg på det så jag är nöjd :D Sen gympa vi spelade badminton, det är faktiskt kul :) Ser ni vad jag skriver? :O Jag skriver att det finns något som är roligt med gympa :O Jag måste verkligen vara trött idag som säger nått sånt, hihih :D Men nu ska jag plugga Engelska och No -.-


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0