What a day :O :P



Vilken dag.. haha, börja med nationella prov som sagt, satt från 8.10 till 10.50 så himla jobbigt.. Efter det lååång lunch, sedan musik(har typ inte haft det på en månad :D) sen matematik fick veta vad jag fick på provet igår, 17 av 20 så jag är skit nöjd:D  sen efter det var det so, tränade på vad vi ska säga när vi redovisar men hanna och jag flumma och sara och selma fick sitta och lyssna på oss, stackarna! Selma var väl lite trött eller nått så hanna och jag vi satt och sjöng sudda sudda sudda bort din sura min :P Stackars Selma, men det är så kul och dryga sig när du är trött och lite sur hehe:D Hoppas det inte var mig och hanna du var sur på bara :D Men vi slutade iaf tidigare, skulle ha slutat 15.20 men slutade 14.45 :D Så himla skönt :D Sen efter det så gick jag hem eller fick skjuts från ok och hem för pappa kom precis och åkte förbi :D iaf snabbåt sen in till stan med mamma och hämta hennes nya glasögon som jag tycker hon är jätte gullig i :) Nu väntar jag på mat sen blire film, tror jag ska kolla på it's.a.boy.girl.thing ;) Men nu ska jag hoppa in i Duschen :P

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sådana där örhängen fast ljusrosa köpte jag i stan :D dom e rätt söta :D haha:D <3

2010-02-11 @ 20:11:35
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa:D jag vill också ha ljusrosa vart köpte du dom? :* <3

2010-02-12 @ 19:00:43
Postat av: Jennie

På VILA men dom finns på Vero Moda också :D <3

2010-02-13 @ 15:55:43
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0