Shoppat igen :)

Efter skolan idag gick jag hem till stefan:) satt där och vänta med kevin på att mamma skulle komma och hämta oss, vi skulle till stan:) Eftersom mina stövlar gått sönder och jag fick inte gå runt i tygskor mitt i vintern enligt mamma så var jag tvungen att köpa nya så de blev dom på bilden:) Sen hittade jag en bh på rean så jag köpte den och sen hade jag pengar kvar på presentkortet på Gina tricot så jag köpte den där blå t-shirten :) Har nyss ätit kycklingsallad, så himla gott, jag älskar det! Nu är jag skit trött och ska nog gå och lägga mig snart, är helt slut den här veckan har varit jobbig och då har vi ändå slutat tidigare tåv dagar, hm.. Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sätta på det där medlet mot finnar ;) Imorgon ska Hanna sova här och jag ska vara hundvakt åt Puma, världens sötaste chihuahua(stavning?) Men bloggar mer imorgon!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0