bloggen funkade inte igår.

Nåt var fel med bloggen igår kunde logga in och allt och skrev ett skit långt inlägg sen så går det inte att ladda upp!! Typ damp men, nu funkar det igen. Gjorde inget speciellt igår ändå så. Typ Grillade och tog en promenad med mamma och bada i poolen. Mer än det orkar jag inte i den här hettan.

Just det, innan jag glömmer. Nu finns det bilder från Spanien ute på min facebook för er som ville se. Tog över 400bilder men la inte äns ut 50 haha. Jag börjar bli lite nervös igen och så har jag det där pirret i magen hela tiden för på söndag sticker vi ju till Rhodos :)
Sen är det skönt att det här är sista sommarjobbsveckan också, man orkar ju inget i den här värmen. Sen ska det bli skönt att få fortsätta sommarlovet med långa sovmorgnar(stavning?) igen.

Idag har jag vart grymt trött också, igår gick vi ju upp så himla tidigt för vi skulle till Stockholm. Sen så har jag inte sovit mycket inatt. Så just nu skulle jag nog kunna somna på stört tror jag. Ligger iaf i sängen här nere i mitt rum i källaren. Ska nog fixa kvällsmat nu sen blire att glo på en film, orkar inget annat! Just det åt med pappa på tex mex idag. Åt enchiladas och sallad. Skit gott vare! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0