:)

Såg nyss att jag fått en kommentar om att visa min favorit sminkning. Har nog ingen favorit men jag trivs bäst i en med bruna ögonskuggor. För jag antar att det är ögat hon menade. Annars tycke jag iaf att dom flesta färgerna är fina bara man sminkar rätt. Men iaf visar dagens sminkning, jätte enkel och jag tycker den passar lika bra till vardagen som till fest.


Kanske inte syns så bra men jag grundar iaf med vit skimrig ögonskugga på hela ögonlocket, fast lite extra inne i ögonvrån. Sen tar jag en guldig nyans i mitten av ögat men bara upp till globlinjen. Sen tar jag en mörbrun ögonskugga längst ut som jag suddar ihop med den guldiga. Jätte enkelt! Sen har jag vit ögonskugga under ögat också. Plus svart kajal på vattenlinjen eller vad det heter. Bilden visar inte rikitgt färgen lika bra som i verkligheten, fast jag har aldrig jätte mycket färg heller. Aja, nu vet ni ;)

Här kommer en dagens outfit också :)

Kläderna är ifrån Spanien ^^

Nu ska jag nog laga mat, är hungrig, sen är det promenad med Hanna som gäller runt 6 ikväll :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0