Fredag ;)

Go morgon :) eller kanske inte. Men jag vakna iaf runt 11 idag, så himla skönt att sova ut nu när jag gått upp 6 varje morgon. Är ju ledig idag eftersom pappa och jag monterade upp det köket igår som vi skulle ha  satt upp idag. Så det är jätte skönt ;) Ikväll är det ju som sagt power meet. Hanna och jag tänkte ta halv 6 tåget in till stan sen får vi skjuts hem ikväll för jag kan tänka mig att bussarna kommer vara överfulla. Så då åker jag hellre bil :)

Uppdateringen idag kommer därför vara dålig. Sticker till Hanna halv 4 och sen kommer jag inte hem förns sent ikväll så vi får se om det blir nått litet inlägg då :) Om ni äns läser min blogg så sent på kvällen haha:D Men nu måste jag hoppa in i duschen. Sen fixa mig och äta lunch!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0