Fredag :)

Var jätte trött igår så det blev inget litet inlägg. Men berättar nu istället! Hanna och jag stack in till stan med halv 2 tåget, vi gick på stan och så kollade vi lite på stånden(eller ståndarna, som Hanna säger haha) som fanns där. Sen blev klockan 7 och rix fm festival startade :) Vi träffade på några andra kompisar som satt längst fram så vi ställde oss vid dom så vi fick en bra plats så vi såg jätte bra :) Det ända dryga var att vi stod precis vid högtalaren haha. Var inte bara lite döv när det var slut.. Tog lite bilder med min mobilkamera men dom blev inge bra så struntar i att lägga ut dom.

Idag så ska jag på bio och se Eclipse, den 3:e filmen ur the twilight saga! Jag ska gå med Sofia som jag inte har träffat på evigheter så det ska bli kul att träffa henne igen :) Sen ikväll kommer mammas halv syster hit som hon precis har börjat träffa. Hon och nån kompis till henne ska sova här :) Mer än så händer inte för mig idag iaf. Skriver vad jag tycker om filmen ikväll beroende på hur sent jag kommer hem :) Men nu väntar duschen på mig!

Just det, idag klockan 3 tror jag det är så får man veta säkert vilket gymnasium man kommit in på :D Gaah, hoppas att jag fortfarande kommer in där jag har sökt! Medlet förut var 200 och jag har 265 så jag känner mig ändå ganska säker :) Men Helt säker kan man aldrig vara!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0