Gått 1mil :)

Jag lagade mat och käkade snabbt tidigare sen drog jag till Hanna. Vi gick ut och gick, vi räkna ihop att vi har gått ungefär 1mil :D Det var skönt att gå men det var bara så himla varmt, kändes allvarligt som att man skulle tuppa av ett tag. Men då stannade vi vid en brygga vid kanalen och satt där ett tag :) Här kommer lite bilder från bryggan :)


Doppa fötterna från bryggan, fyfan vad det sved på mina hälar har fått stora skavsår på båda 2, gaah!

Svider som fan!! :(

Min söta vän Hanna :)

Och sen jag :)

Det var jätte fint väder idag och dom senaste dagarna, eller veckorna faktiskt. Men idag var det jävligt varmt, fast jag vill inte gnälla, har det hellre såhär än regn.

Hanna på bryggan ;)

And me.

Men sen kom det ankor som attackera oss! :O haha, men då visade Hanna hur man skulle göra och stänkte vatten på den då simma den iväg, hahahah:D

Ja det var väl det haha:) Kommer snart upp ett inlägg med bilderna fårn power meet, tog typ inga men nåra iaf :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0