Gissa vad jag har gjort! :D

Nu ska jag berätta vad mamma och jag gjorde :D Nu låter det kanske jätte spännande haha men det var det nog inte, vi hämta ut paket med kläder till mig :D hahah. Och så hämtade vi 7Liter jordgubbar tror jag det var :D Så himla gott ska det bli. Fast vi ska ju inte äta allt på en gång haha, det orkar man ju tyvärr inte haha:D Hade vart jätte billigt nånstans i Västerås, 10kr litern! ^^

Här kommer bilder på klänningarna jag hämtade ut, beställde detta för över en månad sen men det är bättre sent än aldrig :)


Asså, känner mig lite osäker på om jag passar i färgen och eftersom ni är dåliga på att kommentera haha så vet jag ju inte vad ni tycker heller :/ Ska jag behålla?


Har jeansshorts under så det ser lite buckligt ut I know. Den här var en riktig chansning av mig att köpa. Gillar verkligen färgen, men återigen, jag vet inte om den är för mig? Om jag passar i färgen. För den är jätte skön och så. Men som sagt, vore snällt om ni lämna en kommentar och sa va ni tyckte :) Och sen kommer jag ha ett vitt linne under också, tycker det ser bättre ut så :)

Var bara tvungen att tjuvsmaka på en jordgubbe före maten såg så otroligt goda ut, det var typ inte äns mitt fel. Jordgubben bara hoppa ner i handen på mig och stirra på min mun! hahah nä men seriöst, nu är jag jätte trött och får sån här konstig humor :P Nu ska jag strax äta sen ringa Hanna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Båda va jätte fina å super snygga färger enligt mig ;) Du passar ju i sådana färger! =) Behåll dom :) <3

2010-07-06 @ 20:25:56
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker du det? :D Då behåller jag dom ;) <3

2010-07-07 @ 15:41:18
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Haden430

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-16 @ 08:49:50
URL: http://haden430.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0