Jag lever haha:)

Jag har bara inte haft tid att uppdatera bloggen kom ju hem sent i söndags kväll och då blev det raka vägen till sängen, jag var helt slut. Flygresan var inte heller den bästa, det skaka och höll på igen och jagfick panik. Pinsamt, men är man rädd så är man.

Allt var jätte bra nere på Rhodos. Jätte fint hotell och bra personal och god mat. Jag är jätte nöjd! Men shoppa nästan inget eftersom det är så dyrt där. Hittade ett linne jag ville ha, 250kr kosta den, tycker inte riktigt att det var värt det. Men jag hittade iaf ett par capribyxor som jag ska springa i och ett par typ haremsbyxor som jag aldrig tänker gå ut i, dom ska jag ha hemma som myskläder. Lite bilder från rhodos kommer nån dag snart när jag har laddat in bilderna i datan :)

Igår iaf so vakna jag ganska sent. Var tvungen att sova ut ordentligt var så himla trött. Sen när jag vakna så satt jag bara i en timme typ, gjorde inget. Sen så fick jag veta att Jennie skulle till tuna park. Så då följde jag med dit. Men nitt jävla bankomat kort funkar inte för det har gått ut och jag har fått hem ett nytt men det har jag slarvat bort. Så nu kan jag inte använda min lön buhu :( haha. Nä men shoppade ändå lite igår, fast Jennie fick betala så fick hon pengar av pappa när vi kom hem. Köpte iaf Svarta jeans, en typ beige t-shirt och en randig tröja allt det gick på 380kr. Det var inte så dyrt tycker jag. Jeansen kosta 100kr riktigt kap tycker jag :) Sen har jag sovit över hos Jennie inatt och senare idag ska jag träffa Hanna! :D Ja, jag uppdaterar väl lite senare när jag har kommit hem.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Liam

Du sa ju nt hej när du såg mej;(xD

2010-07-27 @ 11:32:09
Postat av: Nathalie

hahah men det var ju för att jag inte kände igen dig :P

2010-07-29 @ 19:13:21
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0