Kollat på film!



Ikväll har jag kollat på film först kollade jag på Stolthet & Fördom som jag sett sjukt ,ånga gånger förut men den är alltid lika bra så nu har jag glott på den ännu en gång.
Efter det startade jag filmen The last song. Oh shit så bra den var! Ända sen jag såg trailern så har jag velat se den men efter den gick på bio så hörde jag vissa människor säga: - The last song sög! Den var inte värd pengarna osv.. Jag säger såhär, visst vi alla har olika filmsmak det säger ju sig självt men ibland så tror jag vissa människor säger sånt på grund utav grupptryck. Tillexempel när jag gick på bio och såg remeber me. Tjejen som satt brevid mig satt och snyfta flera gånger i filmen(jag förstår henne) men sen när hon kommer ut och hennes kompisar säger den var ju skit dålig, eller tycker ni den va bra?! Då sa hon tjejen att den var skit kass med sån där "kaxig" attityd. Jag bah eeh nyss var du helt inne i filmen och satt och grät till den? Nu är den dålig? hmm.. Fattar inte varför dom inte bara vågar säga jag älskar den, den var ju grymt bra. Jag tror deras kompisar skulle respektera det, men idag törs inte äns folk chansa och säga vad dom tycker och vara sig själva utifall nån annan tycker något annat och då kanske man är en fjant helt plötsligt?! Men so what?!
Idag känns det mest som att man ska bara titta på skräckfilmer inget med känslor i för då är man fjantig? Jag kan erkänna, jag hatar skräckfilmer för dom skrämmer rent sagt livet ur mig. Och ja jag vet det är bara på låtsas men fan, jag kan inte somna när jag sett på skräckfilm och när jag väl somnar så drömmer jag mardrömmar. Nej skräckfilmer är inget för mig, och det är samma sak där, jag hade en kompis förut som sa till mig att hon hatar att se på skräckfilmer för hon blir jätte rädd. Jag ba men varför kollar du på dom då?nHon bah ja men alla andra kollar ju, då, måste ju jag med :( Och jag förstår henne egentligen, men ändå vill man inte något så ska man våga stå för det. Men det här är ju bara min åsikt. Många är ju säkert helt emot mig, men så är det ju. Vi är ju alla olika ;)

Jag kan iaf säga att jag har väldigt lätt för att gråta och den här filmen har jag snyftat mig igenom. Men den var ändå så himla grymt bra att jag kan inte äns förklara hur bra den var!! Jag vill inte riktigt säga vad den handlar om för då kommer jag avslöja för mycket haha, så himla typiskt mig! Men jag rekomenderar den här filmen till alla och utav mig får den full pott(stavas det med å kanske?haha)! Men jag kan ju varna och säga att den är lite sorglig men det är ändå ett bra slut. Och sånna filmer gillar jag :) Och just det den som har gjort den här filmen gjorde ju också the notebook & A walk to remember. 2 Lika bra filmer. Så har ni inte sett dom så har ni ju verkligen missat något!Samma sak med den här filmen, ser ni på den så har ni verkligen missat något! ;)

Hahahha nu ser jag vad klockan är :P tio i 2. ouupsi! Tror nog inte att någon läser min blogg just nu men ni lär ju läsa det här imorgon så :) Fast jag är faktiskt skit trött, så ska ta och lägga mig nu :) Go natt, eller är nästan 100% säker på att ingen kommer läsa det här blogginlägget förns imorgon bitt så jag säger Go morgon istället!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Josse från ske-å <3

såg the last song ikv, grät fan genom sista timmen, till jag inte fick nån luuft, sjuukt asså, den absolut bästa filmen jag sett!! den och dear john <3 finns inga bättre filmer :*

å samma här, hade kolla på traliern flera 100ggr, innan jag just hittade den på tankafetast, så nu e jag glad igen ;D

2010-08-03 @ 01:53:07
URL: http://taggalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0