Lördag :)

Lördag:) Mammas syster har sovit här, alltså min "nya" moster och hennes kompis Samira. Båda är jätte snälla och trevliga. Så det har vart jätte kul. Kul att man har en moster nu liksom, plus flera kusiner :D hihi! Hoppas man får träffa dom också snart också ;) Idag händer väl inte speciellt mycket. Mamma ska ut med hennes syster och Samira ikväll och pappa åker och jagar vildsvin hahah. Han kan ju sitta där ute i skogen och glo haha. Asså jakt, vilket jäkla intresse!! Absolut inget för mig :P

Men det jag iaf ska göra idag är att cykla till posten och posta brev. Ska skicka in en svarstalong till John bauergymnasiet att jag inte vill ha min plats där för jag kom ju in på mitt förstahandsval och sen ska jag posta pappas brev på samma gång ;)

Sen tror jag att jag ska hyra film till mig och brorsan som vi kan kolla på ikväll eftersom vi blir själva hemma ikväll/natt. Blir väl typ lite filmkväll med lite smått och gott. Vi får se :) Bloggar mer senare. Just det för er som undrar så kom jag ju in på Carlforsska samhällsvetenskapliga program med inriktning ekonomi :) Spännande!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0