Så himla skönt!

Idag var sista dagen på sommarjobbet. För imorgon finns det inget jag kan göra, eller ska väl kanske klippa gräset och dammsuga men det är ju sånt man gör ändå. Vet dock inte vad jag kommer tjäna än, haha. Undrar hur många som jobbar utan att riktigt bry sig om vad dom får för lön. Jag blir iaf nöjd med vad som helst. 500kr är ju alltid bättre än inget, fast så lite tror jag inte att jag kommer få haha :D

Idag då iaf, vi var i stockholm. Vi åkte hem ifrån 5.10 imorse, gissa om jag var trött. Sen somnade jag inte förns typ halv 4 för jag hade så ont i magen inatt(det har jag haft hela dagen också) :( Vi var vid nått ställe cirka 1 mil ifrån Arlanda så planen kom och flög precis över än hela tiden. Skit kul tycker jag, vet inte varför men jag älskar att kolla på flygplan när dom landar och lyfter. Det är något speciellt med det! Men idag var det inte bara pappa och jag. Eftersom det var så mycket som skulle göras i det här köket så var Mika med också. Så då kändes nästan jag lite onödig haha. Men jag bar iaf ut saker och hämta grejer, skruvade fast gångjärn satte dit plastpluppar osv.. Så lite har jag väl hjälpt till.

Nu ska jag ringa Hanna en snabbis sen får vi se vad som händer! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0