Slapp söndag.

Jaa, det är det verkligen idag, en slapp söndag :) Vaknade 12, skulle ju upp 9 och gå ut och springa. Tror ni det blev så, nää. Somna så sent inatt så orkade inte gå up sådär tidigt då :/ Men iaf sen jag vakna har jag bara legat här i soffan och snackat lite med Hanna i telefonen. Vi ska ut och gå en vända senare ikväll ;)

Här kommer lite bilder som Hanna och jag tog igår, dom är inte seriösa haha:D Men vi bjuder iaf på bilderna så ni får ett gott skratt så ni lever längre haha, för det finns ju nått gammalt uttryck typ ett gott skratt förlänger livet! Så nu har jag förlängt era liv ;) Varsågoda :D hahahah


Sååå söta, eller inte hahaha.. :)

This is who we really are! :P

haha jag ser helt lost ut, och Hanna vet jag fan inte alls vad hon håller på med :D

Asgarv ahhaha:D

Jag älskar dig bästa vän! För dig gör jag allt, det vet du <3

Nu ska jag in i duschen. Ska duscha så kallt som möjligt svettas fan ihjäl just nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, fan vad snygga vi är, jag älskar dig<3 Vi är bäst!

2010-07-11 @ 15:33:58
URL: http://hannadimberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah ja eller hur! love u <3

2010-07-11 @ 17:04:37
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0