Stressigt! :D

Hej bloggen! :)

Är lite stressigt här hemma hos mig just nu. Har faktiskt inte börjat packa allt som ska med till Rhodos förns idag och vi åker ju liksom inatt! Gaah. Vill ju ha med mig hela min garderob men det går ju aldrig i den här lilla väskan som jag dessutom måste dela med lillebrosan på! Menmen, det brukar ju funka så. Sen är jag faktiskt inte äns så nervös som jag brukar vara heller. Känner mig ganska lugn, självklart finns ju alltid tanken där att jag kan dö men den kommer ju som sagt alltid finnas där. Men får göra mitt bästa för att inte skrämma upp resten av familjen. Aja, nu ska jag käka lunch sen blire duschen och fixa naglarna och så. Bloggar ett sista inlägg senare för sen blir ingen uppdatering på en vecka eftersom jag som sagt är i Rhodos! ;) Kanske blir ett om jag hittar ett internet café eller om det kanske finns på hotellet.
Just det fick veta min lön idag för mina 2veckors sommarjobb. Är skit nöjd haha:D

Men vi hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0