Bilder från Rhodos! :)

Förlåt att jag bloggar segt just nu men ni lär ju märka när jag börjar blogga bättre igen. Men just nu så mår jag inte så bra. Har ont i magen och känner mig seg och trött. Vet ju varför och det är snart över så när jag mår bättre igen så kommer jag nog börja blogga bättre igen :) Men här kommer lite bilder från Rhodos :)


Vi är på väg till Rhodos och den flygresan dit gick jätte bra! :D

Utsikten från balkongen :) Eller en del av den iaf :)

En del av poolen :) Den djupa delen, poolen fortsätter en bra bit till åt vänster, den är som 3 pooler som sitter ihop eller vad man ska säga :)

En liten del av stranden :)

Lite färgskillnad är det allt :D

Älskar blommorna utomlands, så himla fina!  :)

Det var ju uppträdanden varje kväll men en kväll fira dom något som dom förklarade på tyska så det var inte mycket man fattade haha :) Men dom med drinkar och så smällde dom fyrverkerier. Mysigt! :)

haha syns bättre i större format men det ser ut som att min lillebror springer på vattnet haha :)

Pappa och kevin ska åka vattenskoter :)

Kevin köpte en lite annorlunda kortlek haha..

Vi åkte ett sånt där turisttåg och då åkte man längs Kolymbias kända eucalyptus allé. Längs hela allén ligger det små affärer på sidorna :) Vi var där kvällen före och shoppa lite.

Den största turistaffären, Hanna det var där inne jag köpte din present haha:D

Jag när vi åker turisttåget :)

Pappa dök en dag :) Var sugen att dyka jag med men vågade fan inte :P


Jag och min lillebror, ignorera hans min(gillar inte att vara med på kort) haha :)

:)

Jag blev trädkramare i Rhodos! hahaha, ni som inte fattar så är det bara skämt :P

Det här var näst sista kvällen tror jag :) Den här bilden får också avlsuta :)

Nu ska jag kolla på en gammal film som heter Rainman. Den är med Tom Cruise, jag gillar många äldre filmer. Tycker att filmerna var bättre förr. Idag gör dom ju filmer nästan helt utan handling så himla värdelösa, känns som om dom äldre filmerna var mer igenom tänkta och jag vet inte.. Bättre helt enkelt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0