Varning, kanske världens mest tråkiga inlägg.. haha

Piss tråkig dag det bara regnar hela jävla tiden. Så himla drygt, sen är det här en extremt lång jävla dag också. Jag vakna först 2inatt av att det blinka inne i mitt rum så jag fick panik och fattade inget. 5sekunder senare blinkar det till igen och jag ser att det är utifrån så jag går upp och tittar ut genom fönstret och ser att det spöregnar och åskar som fan. Jag gillar inte mullret, det skrämmer mig och jag hatar att sova ensam när det åskar så jag tog mitt täcke och kudden och la mig uppe i soffan i vardagsrummet. Känner inte riktigt att det är så allvarligt så man måste ligga mellan mamma och pappa haha:D  Alltid när man var liten så älskade man att ligga mellan mamma och pappa och gosa och bara slippa känna sig ensam. Usch nu tycker jag bara tanken är jobbig, svettigt, trångt och varmt! Nej usch, så jag ligger hellre i rummet brevid haha:D Knäpp som jag är hehe.. Kunde inte riktigt somna inatt utan jag låg och titta på blixtarna och lyssna på det otäcka jobbiga mullret. Sen när mamma och pappa gick upp imorse kanske vid 9? så gick jag in och la mig i deras säng, betydligt bekvämare än soffan. Sen väckte dom mig vid 12. Sen dess har dagen bara gått extremt sakta, känns som om man inte gjort nått fast jag har det har vart till affären och jag har vart inne i stan och sett en av dom sötaste killar jag nånsin sett herregud säger jag bara!  Hanna, du skulle ha dött! Han var skit lik *****!!

Det här kanske också är världens mest ointressanta och onödiga inlägg men hade inget att göra så det blev att skriva av sig lite och så får ni ju faktiskt ändå veta vad som har hänt i mitt liv idag även om det inte var mycket haha:D  Nää nu ska jag börja på en ny header ni lär väl se om några dagar om den blir okej.. Tycker aldrig att det blir bra när man gör själv men vad ska man göra?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0