:D:D:D:D:D

Just nu sitter jag här framför datan och väntar på att mitt hår inte ska vara dyngsurt, har det i en handduk på skallen. För om jag börjar föna när det är såhär blött så tar det evigheter och håret står åt alla håll. Jag har ganska långt hår tycker jag, men framför allt väldigt tjockt hår! Det är därför det tar sån tid att torka det.

Men snart ska jag iaf börja föna det sen ska jag som sagt fixa mina naglar, har ingen aning om vad jag ska göra än :/ Har inte hittat nått jag inspirerats av idag. Men något måste jag göra för just nu har jag bara gammalt avskavt naglelack på naglarna. Asså fatta, om 13timmar lyfter planet till Spanien, gaah!! :D Ska strax göra ett litet blogg inlägg om smink, vet inte om ni tycker det är intressant så ni får jätte gärna kommentera och säga om ni vill att jag ska göra det fler gånger eller inte alls. För jag har mycket smink och använder mycket smink. Så jag har en del att säga om lite olika produkter haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0