Hemma hos Hanna panna!

Tja allesammans!

Sitter just nu hos Hanna, vi spelar upp cabarén 4ggr idag. Väldigt jobbigt även om man inte gör nått i själva cabarén för man blir ju helt slut i huvudet av att bara sitta och glo en hel dag. Sen får jag skit ont i huvudet också av allt högt ljud hela tiden. Men det är väl kul ändå, eller inte.. Helt ärligt så sitter jag hellre i skolan och pluggar eller försöka höja upp vg:n till mvg:n! För sånt här asså cabarén tycker inte jag är kul att hålla på med alls. Det är inte min grej. Menmen.

Men nus ka jag och Hanna göra något annat innan vi måste tbx till sag för att spela upp sista cabarén för dagen. Så skönt, sen blire hem och duscha och SOVA, Wiie! Vi får se om jag bloggar mera idag eller inte beror på om jag orkar ikväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0