Lördag, 3 days left!!

Good morning! Asså nubörjar jag verkligen få resfeber, jag skojar inte! Jag kan inte somna på nätterna, jag har hela tiden panik känslan vad ska jag packa, tänk om jag glömmer något och so on.. Fyfan. Det är bara 3dagar kavr nu!! Sen är jag i Spaninen. Är det bara jag som blir helt knäpp sista dagarna innan man åker utomlands? För jag får liksom ingen ordning i min skalle. Det går bara runt hela tiden..

Sen när jag tänker på att jag ska flyga flygplan?! Shiit, jag kissar nästan på mig av tanken. Senast jag flög var ju i vintras med det tog ju bara en 1h så då kommer man väl aldrig riktigt upp på den höga höjden och det går ändå så fort. Men nu har jag 4h framför mig i ett flygplan och vi ska ju flyga över hav, det är det absolut värsta jag vet! Gillar bättre att flyga över land för då känns det som att man iaf har en chans att nödlanda i fall det skulle behövas haha :P Jag vet att jag är knäpp haha:D Men sån är jag.

Nej ju ska jag gå och fixa mig sen ska jag käka lunch. Mormor gör klyftpotatis med kött och bearnaise sås, hur fan det nu stavas haha :D Vi hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0