Mest seg dag.

Usch, just nu känns det som att tiden står still men ändå när jag väl tittar på klockan och jag tror att det ska stå typ 7 så står det 9! Jag fattar inget, hänger inte med alls. Känner mig helt lost helt enkelt! Var till och med osäker på om det var lördag idag så jag var tvungen att fråga mamma haha.

Men vad har jag gjort idag då eftersom jag typ inte bloggat, eeh. Jag har suttit och skrivit en packningslista och tvättat kläder. Börjat packa och det känns som att jag har glömt hur mycket som helst för nu har jag packat i det mesta och väskan är i princip tom, se bilden nedan.

Ganska tom som ni ser, men jag vill inte packa för mycket heller eftersom jag kommer handla lite där oc jag vill inte överskrida max vikten som är 20kg. Sådär tom har en resväska aldrig vart för mig! Fast nu har jag iof största resväskan vi har, jag brukar ha en annan lite mindre när jag åker utomlands med famijen för då har mamma & pappa och kevin den här väskan så..

Sen har jag också kollat på det omtalade bröllopet idag, haft det på teven i bakgrunden hela tiden medan jag har packat. Asså jag tycker allt har vart för överdrivet och att det är onödigt att bekosta 800miljoner på ett bröllop när vi har folk som bor på gatan och folk som svälter. Men jag måste ändå medge att det var ett fint bröllop. Det var intressant att kolla på. Själva vigseln var jätte vacker tycker jag. Men nog med det!

Mer än det här har jag inte gjort idag. Jo jag och mamma stack till affären för lite före 9 och handla sen kvällsfikade vi i famlijen här hemma men mer än det, har jag då inte gjort. Eftersom den här dagen är slut så kan man säga att det är bara 2dagar kvar till España! Wiie :D

Men nu ska jag titta på film tror jag sen får jag fortsätta med packningen imorgon när jag är lite piggare och kan tänka klart ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: J&P

Fin blogg!

Allt bra? :)

2010-06-19 @ 22:45:05
URL: http://extraspeciell.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe tack :) jodå allt är bra, sj? (:

2010-06-20 @ 14:21:21
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0