PANIK!

Gaah och åter igen Gaaaaaah! Jag har en otroligt irriterande panik känsla hela tiden det känns som att jag har glömt att packa ner något  och fast jag typ är klar med packningen så känns det som att jag har 1000 saker att göra :@ Usch, känner mig skit stressad, kan inte varva ner liksom. Sen hade jag tänkt ut och springa för att få lite frisk luft, nej aldrig i det här vädret säger jag bara. Kol svarta moln och det känns som att om jag går ut då börjar det nog spöregna, min vanliga tur liksom! Nej, istället ska jag ta en lång och skön dusch! Sen hörs vi senare.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en underbar resa nu Nathalie! å ta massa fina kort! =) puss <3

2010-06-20 @ 23:13:41
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja det ska jag, vi måste träffas när jag kommer hem, länge sen nu jue :( haha:D puss <3

2010-06-21 @ 10:55:27
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0