Söndag 11.47

Buenos días!

Börjar bli mycket spanska för min del just nu, vill verkligen kunna prata lite när jag är i Spanien! Satt och pluggade lite spanska inatt eftersom jag inte kunde somna men det är ju bara kul. Iaf.. Blev väckt av pappa kl. 11, usch fick damp på honom. Han skulle ändå bara säga att han och Kevin drog till stan. Så när jag hörde att dom hade åkt så gick jag upp och käka frukost. Nu ska jag kasta upp håret i en knut och gå ut och klippa gräset, utan smink!! haha:) Men ska nog kasta på lite mascara först! :D Överlever nog inte annars, haha skojjar bara :) Bloggar senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Tusen tack! :D

2010-06-13 @ 15:35:51
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0