Tuesday :)



Idag har vi haft spexfotot, hann se det lite snabbt, om dom väljer det jag såg så tittar jag precis bort från kameran. Menmen.. Sen har vi bara hållt på med cabbarén idag :) Vi har lyckats komma på hur den ska börja så det tränade vi på idag. Imorgon så ska vi fixa slutet och så:) Jag är med i börjar för då är nästan alla med, sen är jag med i slutet också. Räcker alledels lagom för mig eftersom jag inte gillar attt stå på scen.
     Idag ska iaf jag fixa kvällsmaten här hemma, jag ska grilla :) Ska bli så sjukt gott asså! ;) Sen får vi se om jag orkar ut och springa ikväll. Sprang ju igår kväll vid 9, då var det så himla skönt väder att springa i och det gick riktigt bra om man tänker på att jag inte hade sprungit på typ 10 dagar. Jag sprang hela utan att stanna, och det är väldiggt bra för att vara mig! :D
     Ikväll blire att glo på tv och duscha såklart :) Inte mycket mer än så som händer. Bloggar igen när jag får tid över, skulle behöva fixa naglarna också så..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0