Vill inte dö, haha :)

Hej bloggen!

Imorgon bär det av hem igen. Usch skulle gärna ha stannat här ett litet tag till! Älskar ju att vara utomlands, men åker ju snart till Grekland så:) Men sen får vi hoppas att det går bra att flyga hem imorgon. Har haft hemska mardrömmar inatt om när jag sitter i planet på väg hem haha. Sen har det tydligen åskat inatt här så att fönsterna har skallrat, men jag måste ha vart så djupt inne i mina hemska drömmar så jag har inte hört något alls! Det var ju lite turbolens påväg hit et antal gånger och gud vad jag hatar det! Får allvarligt panik, jag vågar inte äns lämna stolen. Sitter där med bältet på och vägrar att knäppa upp det haha. Nej men som jag brukar säga, om jag skulle dö nu när jag riskerar mitt liv så ska alla nära och kära veta att jag älskar er! haha <3

Men nu är vi lite seriösa här då :) Idag så har vi vart och shoppat igen, fast i nån galleria, har hittat 2 par skor, ett par gladiator skor och ett par ballerina. Sen hittade jag ett par klackskor som var så himla snygga för bara 5£ alltså 50spenn. Det var rea, så finns dom inte i min storlek, jag höll på att börja gråta haha.. Ville verkligen ha dom! Men men, life goes on.Har shoppat ganska mycket här iaf :) Alla mina pengar är typ slut har kanse 30£(300kr) kvar nått sånt. MEn jag älskar allt jag har köpt haha:D kul att ha sånt som inte finns i Sverige som inte alla andra har haha:)

Sen har jag badat i poolen 2gånger idag, nu på kvällen för nån timme sen när jag badade så dök jag i poolen säkert 20 gånger eller nått känns det som för mormor skulle försöka ta kort, men det gick inge bra hahaha. Fick till och med en liten publik som satt och kolla på när jag dök, lite pinsamt haha.. Menmen, jag känner ju inte dom och kommer inte träffa dom igen heller så.

Igår då, vad gjorde jag då? hehe måste tänka efter minnet är bra men kort haha. Vi åkte till hamnen här vid havet, och åt. Det var god mat men inge bra camarero(kypare) han var inte så speciellt trevlig. Vi åt där i hamnen idag med fast på en annan restaurang och där var det jätte bra, god mat, trevlig kille som serverade(söt var han också haha) maten och så. Sen har jag solat lite igår och idag men har inte fått så mycket färg, men det får ni se bild på imorgon :) Men nu ska jag nog gå och lägga mig, måste ju upp tidigt imorgon typ 7. Men vi hörs imorgon om allt går bra haha :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Yoooooou are alive! =D haha!

Men du stumpan! Jag kommer till dig imorn för din mamma ska fixa naglarna på mig! Så då vill jag se alla bilder från Spanien? =) <3

2010-06-30 @ 12:17:24
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0