Andra avenyn idag!



Hellu :D Har nyss vart på ica med mamma och handlat lite ;) Före det åt jag middag, typ spaghetti & köttfärssås.. Ikväll äre andra avenyn men jag kan inte vänta och så är jag jätte trött så jag ska titta på dte nu sen blire sägen för mig och den är efterlängtad. Jag trodde aldrig jag skulle ta mig upp imorse! Från att klockan var 5.45 imorse till 6.15 så höll jag på och ändrade alarmet typ 5min framåt hela tiden.. Skit drygt, jag vet. Men jag kunde helt enkelt inte resa mig upp var alldeles för trött! Fast såhär är det nästan varje morgon för mig.. (a'

Imorrn är iaf en speciell dag, det är skärtorsdag vilket betyder sista skoldagen den här veckan eftersom det är röd dag på fredag! Sen så får jag också veta vilket gymnasium jag kommit in preliminärt på. Jag hoppas verkligen att jag får mitt första handsval! Men det får vi se imorrn ;) Nu ska jag kolla andra avenyn sen sova så jag säger god natt nu ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0