Är på Dalecarlia ;)

Idag vaknade jag upp på hotellet i Borlänge, åt en god frukost och sedan åkte vi till badet. Var på badet från 10 till 13 tror jag:) Blev at springa mycket i trappor för att åka rutshkana(stavning?) hela tiden men kul var det:) Så imorgon har man väl träningsvärk i benen men det är väl bra antar jag, haha.

Vi kom till Dalecarlia vid 15 tiden, vi checkade in och fick vårat rum, av misstag så har vi fått en svit. Men det gör väl inget, eller hur? hah:D Vi gick iaf raka vägen till badet och badade lite mera, så himla skönt att sitta i bubbelpoolen och bara slappna av!

Efter det så gick vi upp till rummet och började fixa oss. Så nu har vi nyss ätit, var jätte gott! Brukar jue beställa mat från barnmenyn jämt för att jag är så kräsen men idag tog jag lamytterfilé  med rotgrönsaker. Nu blire snart att lägga sig för mig för annars orkar jag aldrig upp i tid imorgon till frukosten, hehe.

Imorgon blire att bada lite mera nere på spa:) Bloggar väl kanske imorgon om jag får tid över till det. Nej nu ska jag fråga lillebror om han vill spela lite pingis med mig innan jag lägger mig hehe :D
Har förresten tagit lite kort idag, kommer ta flera imorgon. Dom kommer väl förmodligen upp här på söndag när jag kommit hem. Nej nu ska jag sluta blogga, tröttar jue ut er, haha :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0