Bilder ;)

Här kommer lite bilder från Helgen på Dalecarlia!



Såhär såg jag ut på fredagen..

Bubbelpoolen ;)

Andra poolen :)

Gammeldags stil på hotellet, det är jätte mysigt!

Entrén

Fin utsikt från rummet ;)

Baren :)

en del av resturangen, mysigare på kvällen!

Bild från Rättvik, när vi gick ut på den långa bryggan (:

Tjock, hehe. Iaf så såg jag ut på lördagen..

Mamma & pappa :)

Detta åt jag både på fredagen & lördagen, skit gott!

Efterrätten, också jätte god:) vitchokladterrin med mandaringlass och torkade jordgubbar!

Såhär såg jag ut idag, trött som fan! Vet inte vad det är för ljus prick på hakan? :S

Fick mera pengar av mamma & pappa, så detta köpte jag i kupolen idag :)
Denna bild får också avsluta bilderna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0