dagens outfit :)



Eftersom jag fick bråttom efter att ha skrivit förra inlägget och inte kunde blogga så mycket idag så är jag väl snäll och lägger upp en dagens outfit :) Jag skriver jue aldrig vart kläderna är ifrån så vill ni veta det, så får ni kommentera och fråga, för jag tycker det känns lite segt att sitta och skriva vart kläderna är ifrån när jag vet att det finns folk som faktiskt inte bryr sig om det :D
     Men iaf. Idag har jag vart på hälla med mamma och lillebror :) Mamma skulle ha en bikini eftersom vi åker till Dalecarlia nästa helg(GUUD så jag längtar!). Så det fixade vi och så skulle mamma också ha nå ljusstake grej till väggen i hennes och pappas nyrenoverade sovrum.. Så det är iaf vad jag har gjort idag. Jag mår bättre nu också, tog som sagt en dusch och då gick det över :D Men nu ska jag kolla lite bloggar snabbt sen ska jag nog hjälpa mamma med kvällsmaten ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0