Hemma från skolan, ÄNTLIGEN helg!



Mamma fick hämta mig från skolan idag, jag orkade ärligt talat inte gå och så vägde min väska typ 1000kilo kändes det som :( Blir att plugga i helgen (Y) Verkligen vad jag behövde! eller inte..  

Skolan idag var iaf okej, började med Nationellt prov i matte muntligt, jag är inte så nöjd med resultatet där men det är som det är, min hjärna var nog inte riktigt igång sådär på morgonen haha. Sen gillar jag inte att sitta och diskutera heller :P Men jag fick iaf 4 G och 2 VG så om jag fattar rätt så får alla 4G om man man klarar det sen kan man få 4VG också och två såna här¤ Som står för MVG.. Som sagt är inte riktigt nöjd.. Menmen, får väl försöka göra bättre på dom skriftliga.

Efter det var det ämnesfördjupnig, så himla segt.. Efter det så vare lunch och sedan hade vi syslöjd och sen slutade vi. Syslöjden är så himla tråkig brukade tycka den var kul men nu är den fan inte det längre.. Men nu ska jag ta moppen ner till affären snabbt, kommer bli jävligt kallt men måste dit. Sen ska jag lägga mig under mitt täcke framför en film med en tidning i knät, ska bli så skönt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0