Hemma hos Hanna ;)

Är hemma hos Hanna. Har vart här sen 6.45 imorse, gick raka vägen in till hennes vardagsrum och la mig en av sofforna med en vilt sen väckte hon mig typ 8.25. haha, visst är jag en social människa? Nä men seriöst, vaknade försent hemma imorse, så jag fick sminka mig på typ 5min om jag ville ha skjuts av pappa till Hanna så vad gör man? Tog iaf med mig plattången i väskan, så nu har jag precis plattat mitt hår och satt upp luggen med hårnålar, kan inte koncentrera mig på nationella muntliga matte provet som jag har nu på morgonen om min lugg hänger för ansiktet hela tiden.. 

Iaf idag är det äntligen fredag:D Nästa vecka går vi bara i skolan tills på torsdagen sen äre påsklov hela veckan efter! ;) Så skönt ska det bli!!  Men nu kommer hanna tillbaka, hon har vart ute och gått med Fanny :) Jag kom just på att jag glömt min mobil hemma på mitt bord i mitt rum :O Hur jävla dum får man bli? :( Hatar att gå runt utan mobil, allt känns så himla fel! :| Äsch man överlever väl haha.. Men nu ska vi gå till skolan!  Hörs senare idag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tiniusagathe

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-06-13 @ 15:17:32
URL: http://tiniusagathe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0