jobbig natt!



Har haft en skit jobbig natt, inte kunnat sova nå för jag har haft skit ont i magen så imorse när veckarklockan ringde så kände jag bara att jag klarar det inte. Jag var för trött och hade fortfarande ont i magen så därför blev det ingen skola idag :( Det känns bättre nu men jag har fortfarande lite ont i magen. Ligger i sängen under täcket och fösöker vila. Ska nog sätta på en film så man kanske somnar. Men imorgon blir det skola i alla fall! Vill verkligen inte missa något jag hatar det! Men det är tur att man har världens bästa vän Hanna som ringer och berättar om dagen och om jag missat något! Hanna, Du är bäst! Nej nu ska jag starta filmen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0