långt inlägg... :D

Sådär är klar med So läxan, räknat matte och gjort diagnosen här hemma så man kan rätta den imorgon i skolan! Sen lagade jag makaroner och köttfärssås också. Säger bara stackars mamma, kan inte titta på henne. Usch, hoppas hon inte smittar mig bara, har inte tid att bli sjuk just nu, nationella prov hela tiden liksom!

Imorgon i skolan på idrotten så har vi hjärt och lungräddning, vi får väl se hur det går.. Kan ju säga att det där är inte riktigt mitt intresse eller nått jag är speciellt bra på hehe. Sen på No så tror jag vi skulle skära i ko-ögon. Fy vad jag hatar sånt, Så himla äckligt, nej fyfan jag skär inte i nå ögon det får Hanna göra så tittar jag på. Om jag äns klarar det? :S

Nu ikväll blire som sagt att simma med Jennie och sedan hem och titta lite på tv! Sedan försöka sova, har sånna jävla sömnproblem. Jag kan liksom inte somna? Jag ligger och tänker på allt mellan himmel och jord. Så typ känns det som om nu somnar jag snart och då kmr jag på något och så måste jag springa upp och fixa det eller skriva en lapp så jag inte glömmer det nästa dag..
Sen går det liksom runt sådär sen är helt plötsligt klockan 2 på natten och jag har fortfarande inte somnat och då kan jag ha legat i sängen sen 10. Så himla sjukt, sen när jag sitter i skolan så kan jag inte koncentrera mig utan jag sitter och gäspar eller typ halv sover känns det som. Eller är i min egna värld eller något? Jag har haft såna här problem länge men nu orkar jag inte längre, för nu lyckas jag inte äns sova ut ordentligt på helgerna!
Nä, nu känner jag att jag tråkar ut er om ni äns orkat läsa ner hit? haha..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Berntselina

Very informative. Great site. Really professional.

2010-12-10 @ 14:21:21
URL: http://berntselina.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0