Min dag i bild, eller typ :)

Började med so idag, vi håller på med andra världskriget så satt där och lyssna på läraren när hon snacka om Hitler, inte så speciellt intressant men vad gör man liksom? Sen no, vi skulle dissikera(stavning?) ko-ögon. Även om det var skit äckligt så har jag vart snäll och tagit bilder så ni som läser bloggen får se :D Här kmr några bilder, det är Hanna som skär, jag klarar inte va det haha!


Kanske ska varna känsliga läsare? haha

ögat som Hanna dissikerade..

här skulle man klippa/skära upp ögat tvärs över för att få ut linsen som finns i ögat, och det var lättast att klippa så därför gjorde väl hanna det antar jag..

Det där i mitten är linsen, det där runt omkring kommer jag inte ihåg vad det var för nått hehe..

Sådär ser det ut om man vände själva ko-ögat ut och in. Det som Bengt pekar på med pinsetten var någonting, vet inte riktigt vad haha.. Bengt är äcklig, han har inga handksar på sig, hahaha:D

 

Den här bilden kommer fårn mattelektionen. När Hanna och jag satt och diskutera hur torra ben vi har och så vidare.. Hanna drog iaf upp sina stuprörsjeans så långt att hon typ fick blodstopp såg det ut som sen fick hon inte ner byxorna igen så jag fick sätta mig på golvet och dra ner dom :D På bilden försöker hon själv ahhah..



Hahah:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0