Moppe = Skit kallt!

Tog moppen ner till samhället köpte makaroner och en tidning till mig, var ett tag sen nu! Det var iaf nå in i helvete kallt att åka moppe men vad gör man? Har laga makaroner och falukorv haha. Verkligen komplicerat! Nä men seriöst, var skit hungrig och det går fort att göra så.. Sen att hela min familj typ älskar pasta gör jue saken bättre! Till och med Kevins kompisar äter min mat *stolt* haha. Nej men nu ska jag ta och kolla på andra avenyn i förväg på internet så jag kan lägga mig så tidigt som möjligt är verkligen helt slut i både kroppen och huvudet :/  Bloggar därför inge mer idag, sorry för det långa inlägget tidigare också men jag behövde skriva av mig lite kände jag..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men de e ändå skönt att kunna åka lite överallt elr?:D <3

2010-03-25 @ 06:47:50
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo visst är det skönt men moppen får nog vänta iaf 3veckor till tror jag :D

2010-03-25 @ 16:39:40
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0