Onsdag

Hej:) Har klarat av ännu en dag i skolan ;) Påsklov snart nu, bara en dag kvar i skolan! Skolan idag var väl som vanligt.. Inte världens roligaste men på nått sätt så har man ofta kul ändå? Sarah och Selma försökte iaf lära mig lite bosniska idag, det var kul, även om jag kanske är sämst på att uttala skiten :P Sen har vi haft idrott idag också, vi var i gymmet, Hanna och jag satt först några minuter på en sån där cykelsak, men fick as ont i röven av den så vi satte oss i nå roddmaskin istället men det var tråkigt så vi la oss på en mjuk matta på golvet och typ titta på alla som höll på.. Här kommer lite bilder från dagen :)


Hanna på matte lektionen:) sen är det Selma och Sarah där bakom:)

hahah, vi tog bild bakifrån också men det får ni inte se hahaha.. Vi har bytt om till gympakläder så ni vet!

Hanna & Kimberly :) haha, ni skulle ha sett kimberly's blick när hon fatta att jag tog kort, helt mordisk var den, hah!

haha, Hanna sitter på en såndär roddmaskin:D ofta inte söt?

Sarah & Selma, visst har vi en aktiv grupp? alla bara sitter nånstans ahaha..

Lilla tjocka jag på bild då, kanske dags att göra något åt min mage? hehe..

Den här bilden på Hanna får avsluta, hihi:)

 

Sådär, fick ni se lite bilder från en vanlig skoldag för mig:)  Skolan är inte så hemsk egentligen bara så tråkig ibland..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0