Så är det en ny vecka..

Good morning everyone! Dags för skolan igen, men vi går ju bara i skolan tills på torsdag! Sen är det PÅSKLOV! Så himla efterlängtat är det. Men först ska man ta sig igenom dagarna tills på torsdag, men jag tycker ändå att veckorna går ganska fort. Men det är väl bra antar jag? Då kommer jag jue till Spanien fortare ;)

Just nu är jag iaf hemma hos Hanna, har vart här sen 6.40 imorse, stackarn, jag kmr så tidigt att hon precis typ gått upp när jag kmr :( haha, känner mig jätte taskig, men Hanna jag älskar dig, du är bäst!<3 Först berättade jag iaf om min knäppa jobbig läskiga men ändå roliga dröm jag hade för nån natt sen. Så himla sjuk var den!

Sen har vi suttit här vid datan och kollat på sommarkläder och typ skolavslutningsklänningar! Hanna och jag sitter här och skriker för vi vill ha så himla mycket men vi är typ panka, iaf jag :( hahahaha. Men jag tror jag har hittat min skolavslutningsklänning, den var inte så dyr heller så ;) Vi får se hur det blir.. Måste vänta på att nästa barnbidrag kommer så jag kan beställa!

Skolan idag slutar 15.30 då ska jag först fixa en viktig grej som jag inte får glömma! Så tar ett tag innan jag kmr hem men bloggar direkt då. Men sen måste jag plugga idag också, fixa So:n och kolla igenom matten eftersom det är prov på det imorgon, usch :S haha..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0