so tired!



Skolan idag var typ segast. Började med idrott, ville inte spela fotboll så jag och Hanna gick ner till gymmet. Inte för at vi gjorde så speciellt mycket där? "Testade" mest maskinerna.. haha.
Sen var det spanska, skrev ett brev och sen pluggade jag lite på olika fraser och sånt på spanska vill ju kunna det nu när jag ska till Spanien, kommer aldrig sluta tjata om det, hehe.
Sen var det lunch och efter det så kom det nå människor och babbla om mobbning, visade en film och så, också väldigt segt..
Sen hade vi engelska, det gick väl bra, övade på gramatik. Sen franska gick också bra för en gångs skull men det var för att jag fick hjälp av Sarah :)

Sen efter det så fixade jag en sak sen gick gick jag hem, är hungrig som en gris just nu. Sen känner jag för att springa men inte i det här jävla vädret, fryser som fan här inne och att då gå ut i det där rusket, Nej Tack! får börja med det nån annan dag.. om sisådär 1000år hahah. Nej men seriöst, va tråkig jag är just nu ^^

Ska iaf plugga nu, måste gå igenom matten lite fort sen kanske fixa so, fast jag tror jag skiter i det ska iaf lägga mig väldigt tidigt ikväll helst typ 8 om det går så jag är pigg tills imorrn för just nu är jag dööö trött!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Teodormathilde

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-07-15 @ 07:29:09
URL: http://teodormathilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0