spanien kanske? :)

Vilken toppen morgon, även om det är söndag :P Fick just veta att det kanske blir att följa med mormor och hennes syster till spanien den 26:e juni :) Det är inte helt säkert än att det blir av men jag hoppas som bara den just nu! Mormors syster, som jag kallar mormor 2 bara för att hon inte har nå barnbarn, så jag låtsades att jag var hennes barnbarn också.. haha:) Men iaf  mormor 2 har en lägenhet i Spanien så det ända jag behöver betala är flygbiljetten, fast jag fråga nyss pappa om inte han och mamma kunde betala och självklart kunde dom det :) Gud, va jag hoppas vi åker till spanien! Jag vill verkligen dit och prova prata spanska, det skulle vara kul :D Sen blir det förmodligen att åka utomlands med familjen i juli :) I'm so happy right now! :D Men nu måste jag ta och föna håret!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0