Är sjukt irriterad!!

Fyfan va irriterad jag är asså!! Skulle ju kolla på Bella & Tyra show som jag alltid gör. Visst kan det hacka nån gång, men idag hackade det typ 10gånger på kanske 5min? Mycket man lyckas se då? NEJ! Så himla dåligt säger jag bara :( Sen när man trycker på knappen uppdatera, ja då måste man se hela reklamsnutten igen innan man får hoppa in i showen igen eftersom den är live. Då har man ju missa ännu mer?! Så jävla idiotiskt. Som ni märker så är jag sjukt förbannad just nu. Usch.

Nej, nu ska jag ringa Hanna sen vet jag inte vad jag ska göra. Sova kanske, har så himla ont i skallen!  Tror iaf att jag ska träffa Hanna imorgon och fira henne. Hon fyller ju på söndag fast då finns det ingen chans att träffas för oss så därför firar vi nog henne imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0