Bilder på hundarna som jag lovade förra helgen:)

Vart med Ella idag, stack hemifrån henne vid 5kanske :) Skulle städa rummet och har inte börjat med det än hahah. Jag ska göra det nu efter att jag har bloggat klart :) Iaf Ella och jag gick ner på samhället idag, det körde en polisbuss full med poliser runt i samhället. Undrar vad som hade hänt eller vad dom letade efter? Läskigt att bo i Hallsta nu jue :(

Jag lovade jue er bilder förut, dom har jag suttit och retuscherat i typ 1.5 timme :) I det här inlägget lägger jag ut bilderna jag tog på Nero när jag var hundvakt senast och några jag också har tagit på Puma en kväll när han kom på besök :)








Det var dom söta bilderna på Nero :) Nu kommer en på Puma :)
Jennie om du vill ha dom här bilderna på din hund så får du säga till så skickar jag dem! ;)

Och så söta lilla Puma då! :)

Ja det var lite bilder på några hundar :) Som ni ser så står det ju ett copyright tecken på alla mina bilder vilket betyder att ni får inte ta kopiera dom utan att fråga, eftersom det inte är mina hundar! Nu ska jag iaf ta moppen till affären och köpa en tidning:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

du får gärna skicka dom :d hihi =)<3

2010-05-30 @ 23:19:32
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0