dålig uppdatering idag!

Förlåt har vart jätte dålig med uppdateringen här idag. Men har vart hundvakt åt Nero så jag har inte haft tid eller ork att sitta här. Nero kom hit efter 8 imorse, jag lyckades somna om till 11. Då fixade jag mig sen ut med Nero och gick 5km, jätte skönt att gå men det blåser som fan här just nu! Inte riktigt lika kul.. 

Sen när Nero åkte hem vid kanske kvart över 3 nån gång så åkte jag och mamma till affären och handlade. Sen när vi kom hem lagade jag och mamma kycklingsallad :D ÄLSKAR DET! hihi.



HAHA, jag håller inte på och lägger upp det snyggt eller så, så det kanske inte ser så fräscht ut men skit gott äre:)



Dåliga mobilbilder.. Men jag var iaf ute och busade med Nero ett tag, saken är den att han slutar aldrig jaga bollen medans jag blir helt slut av att springa omkring haha:D Bra motion de där ;)

Nu ska jag kolla på filmen Dear John, har längtat efter att få se den så nu ska jag äntligen kolla på den :) Kommer troligtvis inte orka blogga mer idag, bara kanske! Om inte så ska jag uppdatera bättre imorgon, jag lovar :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0