fixa naglarna :D

Gick hela rundan istället, kändes inte äns värt att försöka springa när det gör så här ont i benen. Men bättre att gå än inget! Har iaf tänkt fixa naglarna, mamma har köpt hem massa ny nagelgrejer och nagellack. Det jobbiga är att jag är sämst på att göra det och att jag har ingen aning om vad jag ska göra haha:D

Men först ska jag duscha så man blir lite fräsch! Skulle vilja laga mat före också men pappa stack precis iväg och Kevin vet jag inte vart han är, haha. Jag är nämligen bäst på att förstöra naglarna efter att jag målat dom för jag är så himla klumpig och kommer åt allt och alla..

Har svenska läxa jag behöver göra också och 10 franska glosor och så måste man bygga en termos på No:n också. Usch :S Allt kommer nu i slutet, för nästa vecka är sista veckan vi arbetar i skolan, sen börjar vi hålla på med cabbarén(stavning?). Jag ska inte äns säga vad jag tycker om den här jävla skiten, hatar det helt enkelt!

Men nu måste jag duscha :)  Kanske kommer ut bild på naglarna här ikväll sen, om jag blir nöjd med dom vill säga.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0